האם רוע הוא חלק מהטבע האנושי?

בפסטיבל נאטאראז’ שהשתתפתי בו בסוף השבוע היה לי ויכוח סוער (אך מתורבת) עם אחת המנחות, אישה מקסימה ומערכת מאד בתחומה, לגבי משהו שהיא אמרה בסדנה שלה.היא טוענת שבטבע אין רוע, ושהמקור לרוע האנושי הוא במבנה החברתי שלנו שממנו צמחה תודעת חוסר. אני מסכים שרוע זו תופעה אנושית בלבד, ושכשאריה צד אנטילופה, הוא לא עושה זאת […]