האם אתה נותן ביטוי לכעס שלך מול אישה?

האם אתה נותן ביטוי לכעס שלך מול אישה? שלום לך, כאן ירון ויסברג. אחת התופעות המזיקות ביותר לחיבור בריא בין גברים לנשים שאני חוזה בה חדשות לבקרים, בעיקר בפסטיבלים וסדנאות, בהן ניתן לראות את הדינמיקה בין גברים לנשים, אבל לא רק- היא היעדר כל ביטוי בריא של אגרסיביות מצד הגברים מול נשים. למה רק לנשים מותר? יש איזו מוסכמה […]