על סוגיית המגע בדייט ראשון

כיצד קרה שמגע- הדבר שאנחנו כל כך משתוקקים לו, שעושה לנו נעים וטוב בנפש ובגוף, הפך לכל כך מסוכן ורגיש? מה אנחנו כגברים יכולים וצריכים לעשות כדי להביע את הרצון שלנו בקרבה ובמגע, ומה נשים יכולות וצריכות לעשות כשהמגע של הגבר לא מדויק להן? הכל במאמר. אני לא צריכה לבקש ממנו להוריד ממני את היד […]
האם אתה נותן ביטוי לכעס שלך מול אישה?

האם אתה נותן ביטוי לכעס שלך מול אישה? שלום לך, כאן ירון ויסברג. אחת התופעות המזיקות ביותר לחיבור בריא בין גברים לנשים שאני חוזה בה חדשות לבקרים, בעיקר בפסטיבלים וסדנאות, בהן ניתן לראות את הדינמיקה בין גברים לנשים, אבל לא רק- היא היעדר כל ביטוי בריא של אגרסיביות מצד הגברים מול נשים. למה רק לנשים מותר? יש איזו מוסכמה […]